عامر خان نے دوسری ’ تارے  زمین پر‘ فلم کی شوٹنگ کا آغاز کر دیا

85

نئی دہلی: بالی ووڈ اسٹار عامر خان نے آر ایس پرسنا کی ہدایت کاری میں بننے والی فلم ستارے زمین پر کی شوٹنگ کا آغاز کردیا ہے۔

 

متعدد ہندوستانی میڈیا  نے رپورٹ کیا کہ عامر خان اس وقت ہندوستان کے شہر وڈودرا میں ستارے زمین پر کی شوٹنگ کر رہے تھے جب ایک ویڈیو وائرل ہوئی جس میں انہیں دہلی میں فلم کرتے ہوئے دکھایا گیا تھا۔

 

بھارتی میڈیا نے  ذرائع کے حوالے سے رپورٹ کیا کہ دہلی میں شوٹنگ مکمل کرنے کے بعد، 3 ایڈیٹس اسٹار اب وڈودرا میں ستارے زمین پر کی شوٹنگ کر رہے ہیں۔

یہ فلم  ڈاؤن سنڈروم پر توجہ مرکوز کرے گا، ایک ایسی حالت جو معاشرے میں بدنام ہو جاتی ہے۔اسے ایک دلکش کہانی ملی جو ڈاؤن سنڈروم پر روشنی ڈالتی ہے اور اس سے نمٹنے والے لوگ کیا گزرتے ہیں۔

جبکہ فلم کے بارے میں تفصیلات کو خفیہ رکھا گیا ہے،  بھارت میڈیا کے   مطابق جینیلیا دیشمکھ اس فلم میں مرکزی کردار ادا کریں گی۔

 

دریں اثنا، رپورٹس کے مطابق عامر  خان ستارے زمین پر کی شوٹنگ 80 دنوں میں مکمل کریں گے۔

 

اداکار نے پہلے کہا تھا کہ دوسری ‘ تاڑے  زمین پر’ فلم میں کامیڈی اور اداسی کے موضوعات بھی ہوں گے۔

 

یاد رہے کہ عامر خان  نے پہلی فلم تارے زمین پر میں ڈسلیکسیا کے بارے میں شعور اجاگر کیا۔  خان نے آرٹس ٹیچر رام شنکر نکمب کا کردار ادا کیا جس میں طالب علم ایشان اوستھی کو ڈسلیکسیا پر قابو پانے اور فلم میں اپنی صلاحیتوں کو اجاگر کرنے میں مدد ملی۔

تبصرے بند ہیں.