تعلیمی اداروں کی بندش، این سی او سی نے افواہوں کی سختی سے تردید کردی

235

اسلام آباد: انسداد کورونا کے قومی ادارے نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سینٹر (این سی او سی) نے عالمی وبا کے کیسز دوبارہ بڑھنے کے تناظر میں تعلیمی اداروں کو بند کرنے سے متعلق خبروں کی سختی تردید کر دی ہے۔

خیال رہے کہ سوشل میڈیا پر یہ خبریں وائرل ہوئیں تھیں کہ این سی او سی نے ملک بھر میں تعلیمی اداروں کو دوبارہ بند کرنے کا اعلان کر دیا ہے۔

این سی او سی کے ٹویٹر اکاؤنٹ سے جاری وضاحتی بیان میں کہا گیا ہے کہ سوشل میڈیا میں یہ خبریں زیر گردش ہیں کہ ملک بھر میں 6 ستمبر سے 30 ستمبر تک تمام تعلیمی اداروں کو بند کرنے کا فیصلہ کیا گیا ہے، یہ خبر محض افواہ ہے، ایسا کوئی فیصلہ نہیں کیا گیا۔

ٹویٹ میں عوام سے اپیل کی گئی ہے کہ وہ ایسی خبروں سے بچیں۔ نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سینٹر کے اجلاس میں سکولوں یا تعلیمی اداروں کی بندش کا کوئی فیصلہ نہیں کیا گیا۔

دوسری جانب صوبہ پنجاب میں کورونا کے بڑھتے کیسوں کے پیش نظر تمام سرکاری اور نجی سکول ان دنوں بند ہیں۔ اس سلسلے میں صوبائی وزیر تعلیم مراد راس کی جانب سے جاری بیان میں کہا گیا تھا کہ صوبے بھر میں 6 ستمبر سے 11 ستمبر تک تمام تعلیمی ادارے بند رہیں گے۔

مراد راس کا کہنا تھا کہ یہ فیصلہ عالمی وبا کورونا کی موجودہ صورتحال کے پیش نظر کیا گیا ہے۔ انہوں نے عوام سے اپیل کی کہ وہ خود کو اپنے گھر والوں کی حفاظت کیلئے گھروں میں رہیں۔

تبصرے بند ہیں.