واٹس ایپ کا اسٹیٹس فیچر میں نئی اپ ڈیٹس کا اعلان

65

 

 

کیلیفورنیا:  واٹس ایپ نے رواں سال اگست میں ایچ ڈی (ہائی ڈیفینیشن) تصاویر اور ویڈیوز کے لیے سپورٹ کا آغاز کیا۔ اب ایسا لگتا ہے کہ میٹا کی ملکیت والا فوری پیغام رسانی پلیٹ فارم واٹس ایپ اس فعالیت کو بہتر بنانے کے عمل میں ہے۔واٹس ایپ مبینہ طور پر ایک نئے فیچر کی جانچ کر رہا ہے جو صارفین کو اپنے اسٹیٹس اپ ڈیٹس میں ایچ ڈی امیجز اور ویڈیوز کو شیئر کرنے کی اجازت دے گا۔

 

واٹس ایپ فیچر ٹریکر  ویب بیٹا انفو کی رپورٹ کے مطابق واٹس ایپ جلد ہی صارفین کو اسٹیٹس پر اعلیٰ معیار کی تصاویر اور ویڈیوز اپ لوڈ کرنے کا فیچر متعارف کر ا دے گا۔

 

 

اسکرین شاٹ کے مطابق اس فیچر کو ڈرائنگ ایڈیٹر سے حاصل کیا جا سکتا ہے۔ یہ فیچر ابھی ٹیسٹرز کے لیے دستیاب نہیں ہے اور امید ہے کہ ایپ کے مستقبل کے بیٹا ورژن میں متعارف کرایا جائے گا۔

واٹس ایپ اس سال اگست میں ایچ ڈی کوالٹی میں تصاویر اور ویڈیوز بھیجنے کا آپشن لایا تھا۔ یہ فیچر معیاری 480p ریزولوشن کے بجائے 720p ریزولوشن میں ویڈیوز بھیجنے کی اجازت دیتا ہے۔

 

 

مارک زکربرگ کی زیرقیادت کمپنی مبینہ طور پر ایک نیا فیچر بھی تیار کر رہی ہے جو آئی فون صارفین کو ویڈیو کالز کے دوران اپنی اسکرین شیئر کرتے ہوئے اپنی آڈیو شیئر کرنے کی اجازت دے گی۔ اس سے صارفین ویڈیو اور میوزک آڈیو کو ایک ساتھ سن سکیں گے جب کوئی ویڈیو کالز میں اپنی اسکرین شیئر کرے گا۔ مزید کہا جاتا ہے کہ یہ ایک اختیاری فیچر پر کام کر رہا ہے جو صارفین کو واٹس ایپ سٹیٹس کو براہ راست انسٹاگرام پر شیئر کرنے دے گا۔

تبصرے بند ہیں.