شفقت محمود کورونا وائرس کا شکار ہو گئے

12

 اسلام آباد: پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے رہنما اور وفاقی وزیر تعلیم شفقت محمود عالمگیر موذی وباءکورونا وائرس کا شکار ہو گئے ہیں جس کی تصدیق انہوں نے ٹوئٹر پر کی۔ 
تفصیلات کے مطابق شفقت محمود نے سماجی رابطوں کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر جاری اپنے پیغام میں کہا کہ بدقسمتی سے میرا کورونا وائرس کا ٹیسٹ مثبت آ گیا ہے۔ مجھے کورونا کی معمولی علامتیں ظاہر ہوئی ہیں اور ابھی تک خود کو ٹھیک محسوس کر رہا ہوں۔ امید ہے کہ کچھ آرام کرنے سے جلد صحت یاب ہو جاؤں گا۔ برائے مہربانی کورونا سے بچاؤ کیلئے احتیاطی تدابیر پر عملدرآمد کریں اور خاص طور پر ہر وقت ماسک پہنیں۔‘ 

واضح رہے کہ ملک بھر میں کورونا وائرس کے پھیلاﺅ میں اضافے کے پیش نظر وفاقی وزیر تعلیم شفقت محمود کی زیر صدارت بین الصوبائی وزرائے تعلیم کا اجلاس بھی ہونا تھا جس میں تعلیمی اداروں کے حوالے سے اہم فیصلے متوقع تھے تاہم یہ اجلاس ملتوی کر دیا گیا۔ 
وزارت تعلیم کی جانب سے بیان میں کہا گیا ہے کہ اجلاس میں کورونا کی نئی قسم اومی کرون کے بڑھتے کیسز کا جائزہ لیا جانا تھا، لیکن اجلاس اگلے ہفتے تک ملتوی کر دیا گیا ہے۔ وفاقی وزیر تعلیم شفقت محمود کا میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہنا تھاکہ ہم مزید ڈیٹا اکٹھا کرنا چاہتے ہیں، ایک ہفتے کیلئے دیکھنا چاہتے ہیں کہ اومی کرون کی صورتحال کس طرح آگے بڑھتی ہے۔

تبصرے بند ہیں.