مردوں کی نسبت خواتین کی زیادہ تعداد نیند کے مسائل کاشکار

36

ریاض: مردوں کی نسبت خواتین کی زیادہ تعداد نیند کے مسائل کاشکار ہے۔  طبی ماہرین  نے تحقیق کے بعد یہ نتیجہ اخذ کیا ہےکہ مردوں کی نسبت خواتین کو نیند کے زیادہ مسائل ہوتے ہیں ۔ تحقیق کے مطابق   ہر پانچ میں سے ایک عورت کو نیند کے مسائل کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔

متحدہ عرب امارات میں خواتین کو عالمی رجحان کے بعد مردوں کے مقابلے میں نیند کی مشکلات کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ اعداد و شمار کے مطابق، ہر پانچ میں سے ایک عورت کو نیند کے مسائل کا سامنا ہو سکتا ہے۔تھمبے یونیورسٹی ہسپتال کے طبی ماہرین نے اس بارے میں باقاعدہ تحقیق کی ہے کہ نیند کے مسائل مردوں کو زیادہ  ہوتے ہیں یا اس کاشکار خواتین ہوتی ہیں ۔  ڈاکٹروں کاکہنا ہے کہ   نیند کی کمی کے دور رس نتائج ہوتے ہیں جن میں صحت کے بہت سے مسائل شامل ہیں۔ ان میں پٹھوں، جوڑوں  کادرد بھی شامل ہیں، یہ سب کسی شخص کی  جسمانی صحت پر منفی اثر ڈال سکتے ہیں۔

ڈاکٹروں کے مطابق نیند کی کمی   ذہنی صحت کے مسائل سے بھی جڑی ہوئی ہے، یہ  ڈپریشن کا آغاز بھی ہے ۔ اس وجہ
سے رویے  بھی  تبدیل  ہوتے ہیں ۔صحت کی دیکھ بھال کرنے والے پیشہ ور خواتین میں بے خوابی کی وجوہات ہارمونل تبدیلیوں، تناؤ اور سنڈروم سے پیدا ہو سکتی ہیں۔

اگرچہ متحدہ عرب امارات میں بے خوابی کے لیے کوئی خاص اعداد و شمار دستیاب نہیں ہیں، عالمی سطح پر 20-30 فیصد لوگ کسی نہ کسی طرح کی نیند کی خرابی کا شکار ہیں۔نیند کی کمی کی وجوہات میں بڑی عمر، بے خوابی کی ذاتی یا خاندانی تاریخ، سماجی تنہائی، زندگی کا تناؤ، دائمی درد، نفسیاتی عوارض، دائمی طبی اور اعصابی حالات، منتخب ادویات اور نیند کے دیگر امراض شامل ہیں۔
ایک حالیہ تحقیق میں بتایا گیا ہے کہ متحدہ عرب امارات کے 65 فیصد باشندوں میں مناسب نیند نہیں آتی اور سمارٹ فون کا زیادہ استعمال نیند کی کمی کی ایک وجہ ہے۔یہ ذہن میں رکھنا بہت ضروری ہے کہ مختلف ثقافتی اور پیشہ ورانہ عوامل، جیسے  رات کے کھانے میں تاخیر، کام میں تاخیر، سکرین کا طویل وقت تک استعمال  اور چھوٹے بچوں کی دیر تک دیکھ بھال کرنے سے نیند کے قدرتی انداز میں خلل پڑ سکتا ہے، جو تھکاوٹ کا باعث بنتے ہیں۔ باقاعدہ نیند کا معیاری دورانیہ عام طور پر روزانہ چھ سے نو گھنٹے ہوتا ہے۔
تحقیق واضح طور پر بتاتی ہے کہ خواتین مردوں کے مقابلے میں زیادہ نیند کی خرابی کا شکار ہوتی ہیں۔ نیند کی کمی پر قابو پانے میں مستقل نیند کا شیڈول اپنانا، سونے کے وقت کا آرام دہ معمول بنانا، اور تناؤ جیسی بنیادی وجوہات کو حل کرنا شامل ہے۔  نیند کے مستقل مسائل کے لیے طبی مشورہ لینا بہت ضروری ہے۔

تبصرے بند ہیں.