گوگل کا meme سے متعلق ویب سائٹس کے لیے ‘.meme’ ڈومین متعارف

26

 

کیلیفورنیا: گوگل رجسٹری نے ایک نیا ڈومین ایکسٹینشن ‘.meme’ لانچ کر دیا جو خاص طور پر meme سے متعلق ویب سائٹس کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے۔

 

تفصیلات کے مطابق گوگل نے انٹرنیٹ پر ایک نئی ڈو مین بنائی جسے .meme کہتے ہیں۔ یہ تمام مضحکہ خیز، دلچسپ اور متعلقہ چیزوں کے لیے ایک خاص زون کی طرح ہے جسے میمز کہتے ہیں۔ میمز وہ تصاویر یا ویڈیوز ہیں جنہیں ہر کوئی پسند کرتا ہے اور آن لائن شیئر کرتا ہے۔

 

گوگل کے مطابق یہ ڈومین ایکسٹینشن فی الحال اپنے ابتدائی رسائی کے مرحلے میں ہے اور رجسٹریشن کے لیے اضافی فیس کی ضرورت ہے۔تاہم، یہ 5 دسمبر سے معیاری سالانہ شرح پر عوام کے لیے دستیاب ہوگا۔

 

کئی میمز ویب سائٹس نے پہلے ہی ‘.meme’ ایکسٹینشن کا استعمال کرتے ہوئے ڈومین رجسٹر کر یے ہی۔ جن میں grumpycat.meme ، nyancat.meme، اور  keyboardcat.meme شامل ہیں۔

میمز سے متعلق  ویب سائٹ knowyour.meme  نے بھی ‘.meme’ ڈومین ایڈریس کو اپنایا ہے۔

 

 

اس نئے انٹرنیٹ ڈومین کا مقصد meme کے شائقین کے لیے ایک ایسا پلیٹ فارم بنانا ہے جہاں میمز پسند کرنے والے صارف لطف اندوز ہو سکیں گے اور ان کے لیے ان کی متعلقہ میمز ڈھونڈنے کے عمل کو آسان بنانا ہے۔ .meme ڈومین تخلیقی اظہار کے لیے ایک متحرک جگہ ہونے کا وعدہ کرتا ہے، جہاں memes کی متعدی، مزاحیہ، اور اکثر مضحکہ خیز نوعیت ایک سرشار آن لائن دائرے میں پروان چڑھ سکتی ہے۔ اس نئی ایکسٹینشن سے آن لائن چیٹس اور بات چیت کے لیے ری ایکشن میمز تلاش کرنے کے عمل کو آسان بنانے کی امید ہے۔

تبصرے بند ہیں.