امریکہ :میٹل کمپنی نے حال ہی میں ایک سنگین غلطی کا اعتراف کیا ہے، جس میں کمپنی کے مخصوص گڑیوں کے پیکجنگ پر غلط کیو آر کوڈز دیے گئے تھے۔ یہ کیو آر کوڈز غیر متعلقہ اور نازیبا ویب سائٹس کی طرف لے جا رہے تھے، جس کی وجہ سے صارفین میں شدید تشویش اور ردِعمل پیدا ہوا۔
خاص طور پر، یہ غلط کیو آر کوڈز فلم "Wicked” کی پروموشن کے لیے تیار کی جانے والی گڑیوں "گلِنڈا” اور "ایلفابا” کے پیکٹس میں پائے گئے۔ ان گڑیوں کے شوقین صارفین نے جب ان کی پیکجنگ پر موجود کیو آر کوڈز اسکین کیے تو وہ اخلاق سوز ویڈیوز اور غیر مناسب مواد کی ویب سائٹس پر پہنچ گئے۔
اس پر صارفین نے سخت احتجاج کیا، اور سوشل میڈیا پر اس مسئلے کے حوالے سے کافی بحث شروع ہو گئی۔ میٹل کمپنی نے اس مسئلے کا فوری نوٹس لیتے ہوئے متاثرہ گڑیوں کے پیکٹس کو اسٹورز سے ہٹانے کا عمل شروع کر دیا۔ کمپنی نے اپنے بیان میں اس غلطی پر افسوس کا اظہار کیا اور کہا کہ یہ مسئلہ صرف مخصوص پیکٹس میں تھا۔
مزید برآں، میٹل نے یقین دلایا کہ آئندہ ایسی غلطیاں نہیں ہوں گی اور اس بات کو یقینی بنایا جائے گا کہ مستقبل میں صارفین کو ایسی پریشانی کا سامنا نہ ہو۔ کمپنی نے تمام متاثرہ صارفین سے معذرت بھی کی اور اس غلطی کی تصحیح کے لیے اقدامات کرنے کا وعدہ کیا۔