ہالی ووڈ فلم اوتار کے سیکوئل ’اواتار دی وے آف واٹر‘ کا ٹریلر ریلیز کردیا گیا

17

ٹیلی نار پاکستان اپنے آپریشنز فروخت کرنے جا رہی ہے جس کی مالیت تقریباً 1 بلین ڈالر ، جس کی مالیت تقریباً 1 بلین ڈالر ہو سکتی ہے۔

ناروے کا ٹیلی کمیونیکیشن آپریٹر Citigroup Inc. کے ساتھ کام کر رہا ہے اور اس مہینے کے آخر میں کاروبار کے لیے پہلے دور کی بولیوں  کا آغاز کرے گا،   ذرائع کا کہنا ہے کہ ٹیلی نار نے جولائی میں کہا تھا کہ وہ ابھرتی ہوئی معیشت میں آپریشنز پر 2.5 بلین کرون ($240 ملین یا 5.3 کروڑ روپے) کی خرابی  کے بعد  پاکستان  میں اپنےاسٹریٹجک  یونٹ کا جائزہ لے گا۔

 

ٹیلی نار کی خریداری  میں پاکستان میں موجودہ  کمپنیوں  کے ساتھ ساتھ مشرق وسطیٰ اور ایشیا کے بہت سے خریداروں  نے بھی  دلچسپی ظاہر  کی ہے  ٹیلی نار کے حصص میں  بدھ کو 2.4 فیصد تک  اضافہ  دیکھنے میں آ یا ہے۔ اوسلو میں اسٹاک میں 1.8 فیصد اضافہ ہوا، جس سے کمپنی کو  13 بلین ڈالر  کا فائدہ ہوا ہے  ۔

اکتوبر   کے اعداد وشمار کے مطابق  تیسری سہ ماہی میں ٹیلی نار  کی   پاکستان میں بنیادی آمدنی 22 فیصد کم ہوئی، جس کی ایک وجہ ملک میں توانائی کی قیمتوں میں اضافہ ہے۔ ان اثرات کو پاکستان میں سم ٹیکس کی تبدیلی کے ذریعے حاصل کیا گیا ۔  ٹیلی نار کی چار ایشیائی منڈیوں میں سے ایک پاکستان میں 600 ملین کرونر ($57.79 ملین) کا فائدہ 2014 سے 2020 کی مدت کے لیے موبائل فون سم کارڈز پر ٹیکس کے اطلاق سے متعلق عدالتی فیصلے سے منسلک تھا۔

حال ہی میں ٹیلی نار گروپ کے سربراہ نے ایشیائی آپریشنز کو دوبارہ ترتیب دینے کے منصوبوں کی توثیق کی ہے، اور ایسا لگتا ہے کہ آج کی بلومبرگ کی رپورٹ بھی اسی ترقی کے ارد گرد ہے۔  ٹیلی نار  نے جولائی میں دعویٰ کیا تھا کہ وہ پاکستان میں اپنے آپریشنز کا تزویراتی جائزہ لے گا۔

بلومبرگ  کے مطابق مشرق وسطیٰ اور ایشیا میں مقیم ادارے جو پہلے ہی پاکستان میں کام کر رہے ہیں ان کے   اس ماہ کے آخر میں بولی کے عمل میں آنے کی توقع ہے۔  اس حوالے سے  ناروے کی ٹیلی کام کمپنی کو امید ہے کہ وہ نتیجہ خیز ثابت ہوں گی۔

ٹیلی نار، جس کے نورڈک خطے اور ایشیا کے آٹھ ممالک میں 175 ملین صارفین ہیں، نے حالیہ برسوں میں اخراجات میں کمی اور زیادہ منافع اور 5G سرمایہ کاری کے لیے جگہ بنانے کے لیے اپنے کیش فلو کو فروغ دینے کی بھی  کوشش کی ہے ۔ کمپنی کے اب تک کے سب سے بڑے اقدامات میں جنوب مشرقی ایشیا میں مارکیٹوں کو مستحکم کرنے کے منصوبے، ملائیشیا میں ٹیلی کام لیڈر بنانے کے لیے 15 بلین ڈالر  کی انوسٹمینٹ  اور تھائی لینڈ میں $8.6 بلین کا معاہدہ شامل ہے۔ دونوں یونٹس ٹیلی نار ایشیا چلاتے ہیں، جو پاکستان اور بنگلہ دیش میں کمپنی کا کاروبار بھی چلاتا ہے۔

نارویجن کرونر کے لحاظ سے ٹیلی نار پاکستان کی آمدنی میں تقریباً 8 فیصد کی کمی واقع ہوئی، جبکہ 2022 کی پہلی تین سہ ماہی کے دوران روپے کے لحاظ سے 4 فیصد اضافہ ہوا اور NOK 4.270 بلین (79.36 بلین روپے) کے مقابلے NOK 3.390 بلین (82.57 بلین روپے) رہا .

ٹیلی نار پاکستان نے 2022 کی تیسری سہ ماہی کے دوران کل NOK 1.320 بلین (29.53 بلین روپے) کی آمدن کی جبکہ گزشتہ سال یعنی 2021 کی اسی مدت کے دوران NKO 1.425 بلین (26.68 بلین روپے) کے مقابلے میں اور NOK کی مدت میں تقریباً 7.5 فیصد کمی درج کی اور روپے میں 10 فیصد اضافہ ہوا۔

 

واضح رہے کہ ٹیلی نار گروپ کا زیادہ نقصان ملک میں آ نے والے حالیہ سیلاب  کی وجہ سے ہوا ہے  ،سیلاب سے  صارفین کی مالی حالت کا نقصان پہنچا  اور ساتھ ہی نیٹ ورک کی  بحالی پر آنے والے اخراجات بندش کا بھی سبب بنے۔

تبصرے بند ہیں.