عمران خان کا سینئر صحافی ارشد شریف کے بہیمانہ قتل پر گہرے دکھ کا اظہار

38

اسلام آباد: پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے چیئرمین اور سابق وزیر اعظم عمران خان سینئر صحافی ارشد شریف کی رہائش گاہ پہنچے اور ان کے بہیمانہ قتل پر گہرے دکھ کا اظہار کرتے ہوئے والدہ اور اہل خانہ سے تعزیت کی۔ 
تفصیلات کے مطابق سابق وزیر اعظم عمران خان نے سوشل میڈیا ویب سائٹ انسٹاگرام پر سینئر صحافی اور اینکر پرسن ارشد شریف کی تصویر شیئر کی اور کیپشن میں انا للہ وانا علیہ راجعون کے دعائیہ الفاظ لکھے۔ 
عمران خان نے اپنے بیان میں کہا کہ ارشد شریف نے اپنی جان دے کر سچ بولنے کی قیمت ادا کی، انہیں ملک چھوڑ کر بیرون ملک روپوش ہونا پڑا، سینئر صحافی ارشد شریف کی وفات پر پوری قوم سوگوار ہے۔

واضح رہے کہ سینئر صحافی اور اینکر ارشد شریف کو کینیا میں قتل کردیا گیا ہے اور ان کی اہلیہ جویریہ صدیق کا کہنا ہے کہ پولیس کے مطابق ارشد شریف کو کینیا میں گولی ماری گئی ہے۔
دوسری جانب کینیا میڈیا کے مطابق ارشد شریف کی موت حادثہ تھی اور غلط فہمی کی بنیاد پر کینیا پولیس کی گولی لگنے سے ارشد شریف قتل ہوئے۔ 
دریں اثناءپی ٹی آئی چیئرمین اور سابق وزیراعظم عمران خان صحافی ارشد شریف کی رہائش گاہ پہنچے اور ان کی والدہ اور اہل خانہ سے تعزیت کا اظہار کیا۔ 

تبصرے بند ہیں.