وزیراعظم شہباز شریف قطر کے سرکاری دورے پر روانہ ہو گئے 

12

اسلام آباد: وزیراعظم شہباز شریف امیر قطر کی دعوت پر قطر کے 2 روزہ سرکاری دورے کیلئے اسلام آباد سے دوحہ روانہ ہو گئے ہیں۔ وزیراعظم کا دورہ قطر، پاکستان، قطر دو طریقہ تعلقات کے فروغ کیلئے اہم ہے۔
تفصیلات کے مطابق سماجی رابطوں کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر گورنمنٹ آف پاکستان کے آفیشل ٹوئٹر اکاؤنٹ سے وزیراعظم کی روانگی کی تصاویر جاری کرتے ہوئے لکھا گیا ’وزیراعظم شہباز شریف دو روزہ دورہ قطر کیلئے اسلام آباد سے دوحہ روانہ۔ وزیراعظم امیر قطر شیخ تمیم بن حمد الثانی کی دعوت پر قطر کا دورہ کر رہے ہیں۔ وزیراعظم کا دورہ قطر، پاکستان قطر دو طرفہ تعلقات کے فروغ کیلئے انتہائی اہمیت کا حامل ہے۔‘

قبل ازیں دفتر خارجہ کے ترجمان کا کہنا تھا کہ وزیراعظم شہباز شریف کے دورہ قطر کے دوران توانائی، تعاون، تجارتی اور سرمایہ کاری کے تعلقات کو گہرا کرنے پر بات چیت کی جائے گی۔

ترجمان نے کہا تھا کہ قطر میں پاکستانیوں کیلئے روزگار کے وسیع مواقع تلاش کرنے پر بھی توجہ دی جائے گی جبکہ شہباز شریف کو فیفا ورلڈکپ کی تیاریوں پر بریفنگ بھی دی جائے گی۔
ترجمان کے مطابق وزارت عظمیٰ کا منصب سنبھالنے کے بعد وزیراعظم شہباز شریف کا قطر کا یہ پہلا دورہ ہو گا جو 24 اگست کو مکمل ہو جائے گا۔

تبصرے بند ہیں.