کراچی میں بارشیں، وزیراعظم کی سندھ حکومت کو ہر ممکن تعاون کی پیشکش

6

اسلام آباد: وزیراعظم شہباز شریف نے شہر قائد میں بارشوں کے بعد پیدا ہونے والی صورتحال پر وزیراعلیٰ سندھ سے رابطہ کرکے ہر ممکن تعاون کی پیشکش کی ہے۔
تفصیلات کے مطابق وزیراعظم شہباز شریف نے سماجی رابطوں کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر جاری بیان میں کہا ’وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ سے ٹیلی فون پر بات ہوئی ہے، کراچی میں طوفانی بارشوں کے باعث ہونے والے نقصانات کے باعث بہت زیادہ دکھی ہوں۔‘ 
انہوں نے مزید لکھا ’ مجھے یقین ہے سندھ حکومت وزیراعلیٰ سندھ کی قابل قیادت میں زندگی کو معمول پر لائے گی۔ کراچی میں بارشوں کے بعد پیدا صورتحال پر سندھ حکومت کو ہر ممکن تعاون کی پیشکش کی ہے۔‘ 

دوسری جانب وزیراعظم نے نیشنل ڈیزاسٹر مینجمنٹ اتھارٹی (این ڈی ایم اے) کو صوبائی حکومتوں اور پرونشل ڈیزاسٹر مینجمنٹ اتھارٹیز (پی ڈی ایم ایز) کے ساتھ مل کر کام کرنے کی ہدایت کی ہے۔ 
وزیراعظم نے کہا کہ موسلادھاربارشوں سے عوام کا تحفظ یقینی بنانے کیلئے صوبائی حکومتوں اور این ڈی ایم اے کو ہدایت کردی ہے، عوام کے تحفظ اور نقصانات سے حتی الامکان بچاؤ کیلئے بھرپور کوششیں کی جائیں۔ 
وزیراعظم کا کہنا تھا کہ وفاق کی جانب سے صوبائی حکومتوں اور اداروں کی بھرپور مدد کی جائے، متاثرہ عوام کو عارضی پناہ گاہوں اور خوراک کی فراہمی یقینی بنائی جائے۔
شہباز شریف نے کہا کہ صوبائی دارالحکومت کراچی سمیت ملک کے دیگر حصوں میں اموات پر دکھ ہے، کرنٹ لگنے جیسے واقعات کے تدارک کیلئے ہنگامی اقدامات اٹھائے جائیں۔

تبصرے بند ہیں.