لاہور کے داخلی و خارجی راستے بند، شہری خوار

72

لاہور: پولیس نے پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے لانگ مارچ کو روکنے کیلئے لاہور کے داخلی و خارجی راستے بند کردئیے اور اس مقصد کیلئے سینکڑوں بسیں اور کنٹینرز پکڑ لئے ہیں۔ 
تفصیلات کے مطابق پولیس نے راوی پل سمیت جی ٹی روڈ پر دونوں اطراف کی ٹریفک روک دی ہے، راوی پل کا راستہ کنٹینرز لگا کر بند کیا گیا ہے جبکہ پرانا راوی پل پہلے ہی بڑی ٹریفک کیلئے بند ہے۔ 

لاہور کے داخلی و خارجی راستے بند کرنے کیلئے سینکڑوں بسیں اور کنٹینرز پکڑے گئے جس پر ٹرانسپورٹرز بھی سراپا احتجاج ہیں جن کا کہنا ہے کہ پولیس نے ہماری سینکڑوں بسیں پکڑ لیں، سیاسی نورا کشتی میں ہمارا کروڑوں کا نقصان کردیا۔

ذرائع کے مطابق شاہدرہ چوک بند کرنے کے باعث میٹرو بس سروس کو ایم اے او کالج تک محدود کر دیا گیا ہے جبکہ راوی پل کو کنٹینرز لگا کر بند کردیا گیا ہے جس کے باعث عوام اپنی موٹر سائیکلوں سمیت راوی دریا پار کرنے کیلئے کشتیوں کے استعمال پر مجبور ہو گئے ہیں۔

شہریوں نے متبادل راستے کے طورپر میٹرو بس سروس ٹریک کو بھی استعمال کر رہے ہیں جبکہ سگیاں پل کو بھی ٹریکٹر ٹرالیاں لگا کر بند کر دیا گیا ہے اور کسی بھی ناخوشگوار حالات سے نمٹنے کیلئے پولیس کی بھاری نفری بھی علاقے میں موجود ہے۔ 

تبصرے بند ہیں.