آسٹریلیا سے سیمی فائنل میں شکست پر بابر اعظم کو خط موصول، کپتان نے کیا جواب دیا؟

145

ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ میں آسٹریلیا کے ہاتھوں ہار کے بعد قومی ٹیم کے کپتان بابر اعظم کو ایک ننھے کرکٹ فین کا دل کو موہ لینے والا خط موصول ہوا تو اب  کپتان بابر اعظم بھی اس خط کا جواب دئیے بغیر نہ رہ سکے۔
کرکٹ سے لگاؤ رکھنے والے ایک آٹھ سالہ ہارون نامی بچے نے قومی کرکٹ ٹیم سے اپنی محبت کا اظہار کرنے کیلئے قومی ٹیم اور بابر اعظم کے نام ایک خط کی صورت میں پیغام تحریر کیا۔
قومی ٹیم کی ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ کے سیمی فائنل میں آسٹریلیا کے ہاتھوں شکست کے بعد ننھے ہارون نے قومی ٹیم کی کینگروز کے خلاف کاکردگی کو سراہا اور مزید لکھا کہ وہ بھی مستقبل میں پاکستان کی کرکٹ ٹیم کی نمائندگی کرتے ہوئے کپتان بنیں گے۔

قومی ٹیم کے ننھے  مداح نے کپتان بابر اعظم سے درخواست کی کہ وہ قومی ٹیم میں شامل تمام کھلاڑیوں کے آٹو گراف بھیجیں۔

تاہم اب اس خوبصورت خط کے جواب میں بابر اعظم نے بھی اپنے ٹوئٹر اکاؤنٹ سے خصوصی پیغام لکھا۔ انہوں نے ہارون کا حوصلہ بڑھاتے ہوئے لکھا کہ محنت، ہمت اور لگن سے کچھ بھی حاصل کر سکتے ہو۔ اور یقیناً تمہیں آٹوگرافس ضرور ملیں گے مگر انہیں بھی مستقبل کے کپتان کے آٹو گراف کا شدت سے انتظار رہے گا۔

یاد رہے کہ ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ کے سپر 12 مرحلے میں ناقابل شکست رہنے والی قومی ٹیم کو سیمی فائنل مقابلے میں آسٹریلیا سے ہار کا منہ دیکھا پڑا تھا جس کے بعد پاکستان کا ورلڈ کپ کا سفر اپنے اختتام کا پہنچ گیا تھا۔

تبصرے بند ہیں.