شمالی کوریا نے یورینیم پیدا کرنے والے پلانٹ کو بڑھانا شروع کر دیا

86

نیویارک : شمالی کوریا نے اپنے نیوکلئیر سینٹر ‘ینگ بیون’ میں یورینیم پیدا کرنے والے پلانٹ کو بڑھانا شروع کر دیا ہے ۔

امریکی ادارے مونٹیری انسٹیٹیوٹ آف انٹر نیشنل سٹڈیز کی جاری کردہ رپورٹ کے مطابق سیٹلائٹ تصویروں میں یہ بات دیکھنے کو آئی ہے کہ شمالی کوریا نے نیو کلئیر پلانٹ کی تعمیر کا دائرہ کار وسیع کرنا شروع کر دیا ہے ۔

رپورٹ کے مطابق نیو کلئیر پلانٹ کی تعمیر بڑھنے سے شمالی کوریا کے یورینیم کی مقدار میں 25 فیصد اضافہ ہو سکتا ہے ۔ شمالی کوریا نے گزشتہ دنوں میں جدید بیلسٹک میزائلز کے تجربہ کرنے کا بھی اعلان کیا تھا ۔

مڈلبری رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ یکم ستمبر کو لی گئی ایک سیٹلائٹ تصویر میں دکھایا گیا ہے کہ شمالی کوریا نے درختوں کو صاف کیا اور تعمیر کے لیے زمین تیار کی ، اور یہ کہ ایک تعمیراتی کھدائی کرنے والا بھی دکھائی دے رہا ہے ۔ رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ دو ہفتے بعد لی گئی دوسری تصویر میں دکھایا گیا ہے کہ اس علاقے کو گھیرنے کے لیے دیوار بنائی گئی ہے ، اور نئے منسلک علاقے تک رسائی فراہم کرنے کے لیے افزودگی کی عمارت کے اطراف سے پینل ہٹا دیے گئے ہیں ۔

رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ نیا رقبہ تقریبا 1000 مربع میٹر ہے ، جو کہ 1000 اضافی سینٹری فیوجز رکھنے کے لیے کافی جگہ ہے ، جو پلانٹ کی انتہائی افزودہ یورینیم پیدا کرنے کی صلاحیت میں 25 فیصد اضافہ کرے گا۔

 

 

 

تبصرے بند ہیں.